Κατηγορίες Προϊόντων
Your Cart

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Στη Respare O.E., κατανοούμε ότι μπορεί να χρειαστεί να επιστρέψετε κάποιο προϊόν. Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία για να εξασφαλίσετε μια ομαλή και γρήγορη επιστροφή:


Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

1. Επικοινωνία: Καλέστε μας στο 211008012 (Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 - 18:00) για να ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε το προϊόν.

2. Έγκριση: Μετά την έγκριση, συσκευάστε το προϊόν με ασφάλεια.

3. Αποστολή ή Παράδοση: Αποστείλετε το προϊόν μέσω μεταφορικής εταιρείας ή παραδώστε το στο κατάστημα μας.


Προϋποθέσεις Επιστροφής

Χρονικό Όριο: Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Κατάσταση Προϊόντος: Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με τη συσκευασία του άθικτη και όλα τα παρελκόμενα στη θέση τους.

Έξοδα Μεταφοράς: Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή επιβαρύνουν τον καταναλωτή, εκτός αν η επιστροφή αφορά λάθος της εταιρείας μας ή ελαττωματικό προϊόν.


Ελαττωματικά Προϊόντα

Επιστροφές για ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να γίνουν εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, το παραδίδουμε στον προμηθευτή για έλεγχο. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου:

o Εφόσον το προϊόν κριθεί ελαττωματικό, θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ή επισκευή.

o Αν η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, θα σας παρέχουμε είτε πιστωτικό για μελλοντική αγορά είτε επιστροφή χρημάτων.


Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το ποσό θα κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την έγκριση της επιστροφής.


Περιορισμοί Επιστροφών

1. Αλλαγές σε Προϊόντα:

a. Γίνονται δεκτές μόνο αν το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί και η εργοστασιακή συσκευασία παραμένει άθικτη.

b. Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών.

2. Χρησιμοποιημένα Προϊόντα:

a. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί ζημιές λόγω κακής χρήσης από τον πελάτη.

3. Ειδικοί Περιορισμοί:

a. Ανταλλακτικά προϊόντα που έχουν εγκατασταθεί ή δοκιμαστεί δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αλλαχθούν.


Σημαντικές Σημειώσεις

Επιστρέψτε τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αγοράσετε άλλο προϊόν άμεσα, μπορείτε να δημιουργήσετε πιστωτικό υπόλοιπο για μελλοντική χρήση.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή χρειάζεστε βοήθεια, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι στη διάθεσή σας στο 2110080712

Η Respare O.E. δεσμεύεται να σας προσφέρει μια διαφανή και δίκαιη διαδικασία επιστροφών, διασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση